Kanye and Bieber: new BFFs | ska de rappa tillsammans?

August 16th, 2010


Det var skyldig att hända någon gång, men Kanye West har fått diagnosen Bieber Fever.
Yeezy avslöjade han smittade på helgen när han handplockade Justin Bieber som enda Twitter-konto han följande.

De två började sedan en fram och tillbaka serie tweets som hittade de två superstjärnor utbyta beröm för varandra.

Skrev Kanye: "Ditt album god @ Justinbieber spela det på min spjälsäng nu ... Så avlyssnat ut mig och @ JustinBieber är tweeting på samma gång ... Sociala nätverk är ganska häftigt.

Bieber svarade med tweeting: "Jag är 16 och en fläkt. Jag är ganska hypade att du lyssnar på mina grejer.
Tack du. Trevlig söndag morgon. "

De två började sedan tweeting om ett eventuellt samarbete med Wu-Tang MC Raekwon med Kanye som tyder på att sam: "Vi kanske kan göra något tillsammans. Jag, du och Raekwon. "

Bieber svarade därefter, klingande upp för det: "@ kanyewest jag, du och kocken 2gether på en låt = EPIC. haha.
låter kanske galet 2 U, men även med detta convo lever drömmen. tack. "

(Förlåt för dålig översättning, men google translator översätter inte meningar så bra, så det kastar om orden bara)



Tror du de kommer rappa tillsammans? :)
Fyfan va coolt asså!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback