Bieber Fever utbryter på Drakes show!

Flickorna gick vild när Drake väckt kolleger kanadensiska heartthrob Justin Bieber scenen under sin föreställning på Indiana State Fair på fredag (13 augusti).
Den tonåring känsla spelade sidekick till Drizzy under "Best I Ever Had" och även utfört ett trumsolo.

"Jag kan inte glömma min lilla bror som här också", meddelade Drake. "Killen är en del av något speciellt också. Du vet vi från både Kanada och skit, så du vet jag kan inte glömma ol 'J. Beezy. Det är min Dawg, man. "

Drizzy gick med i Biebs scenen på hans Indianapolis konsert kvällen innan.







Börja med klippet nedan sen uppåt! :)
Detta hände igår.

- Nora

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Visst:) Och vad är en twinnblogg??

2010-08-15 @ 10:50:23
URL: http://justinfans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback